tirsdag den 14. august 2012

MadMamas Mødregruppe tester...

Jeg har fået den kæmpe store mulighed, at starte den første test her på bloggen, som består af testning af færdiglavet babymad...

Derfor sammensætter jeg min første MadMama Mødregruppe til at teste, har du lyst til at deltage så læs videre her:

MadMama Mødregruppe - Mariehønerne
Her har jeg brug for 3 mødre med babyer, som skal til at starte på deres første grød. Din baby er eller bliver snart 4 måneder og i vil gerne til at starte op på grød nu.

MadMama Mødregruppe - Sommerfuglene
Her har jeg brug for 3 mødre med babyer, som enten har en senere opstart eller måske har prøvesmagt lidt på grød allerede. Din baby er eller bliver snart 6 måneder.

MadMama Mødregruppe - Blåmejser
Her har jeg brug for 6 mødre til at teste mos, hvad enten det er den første mos eller om i har været i gang i et lille stykke tid. Din baby er mellem 4 og 6 måneder.

Har du lyst til at deltage i en af MadMama Mødregrupperne som tester, så skriv en mail til mig på følgende adresse: agnethe.thorsen@gmail.com, hvor du skriver hvilken gruppe, du godt kunne tænke dig at blive en del af, hvor gammel dit barn er og hvorfra i landet du kommer.

OBS: DER LUKKES FOR TILMELDING TIL TESTEN D. 28 AUGUST KL. 12:00 og herefter vil udvælgelsen til mødregrupperne ske.

Udvælgelsen af deltagerne i hver mødregruppe sker ved vilkårlig lodtrækning og alle har lige god chance for at blive valgt som testperson.

Hver deltager vil modtage en testerkasse indeholdende testprodukterne og spørgeskemaer for hvert produkt, som udfyldes fyldestgørende og sendes retur til MadMama. Vejledning og produktbeskrivelse vil også følge med i kassen.

Del rigtig gerne dette indlæg og bloggen med de mødre du kender også, så er du med til at sprede ordet om MadMama.

Tusind tak på forhånd!

MadMama

1 kommentar:

  1. Det skal måske lige nævnes, at det Madmama tester er forskellige slags øko-grød/mos såsom Semper, Holle, Aurion og Lovemade... Kom frisk og meld jer kære mødre!

    SvarSlet

Print