onsdag den 1. maj 2013

Forårs Give away - og vinderen er.....

Wauw sikke en tilslutning, der har været til den første give away her på bloggen og hvor er jeg glad for alle mine nye læsere! Det er fantastisk, at i har lyst til at læse med og jeg håber i bliver hængende, for der kommer til at ske spændende ting på bloggen...


38 deltagere - 145 lodder og jeg har ladet findenvinder.dk gøre det hårde arbejde for mig med at finde den heldige vinder...

Loddet der blev udtrukket var:

Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder

 Bag lod nr. 124 gemmer der sig Marlene! 

Stort tillykke Marlene, der er en mail på vej til dig og tak for deltagelsen til alle...

1 kommentar:

  1. Jamen hvor heldig har man da lige lov at være. Solen skinner, turen hjem på cykel var med medvind, teenagedatteren var i stjernehumør og aftensmaden er legende let...så tid til at kigge e-mails...og sikke en overraskelse...tusinde tak. Er bare så glad over udsigten til at modtage bogen:)
    Mange hilsner fra Marlene

    SvarSlet

Print