lørdag den 15. juni 2013

Musikalsk give away

Efter både at have afprøvet opskrifter og hørt musikken, så har jeg i samarbejde med pigerne bag Musikgryden fået lov til at udlodde et eksemplar af denne herlige cd/kogebog her på bloggen...


Så kunne du tænke dig at få fingrene i den skønne sag, så læs med her:

Sådan deltager skal du:

Skrive en kommentar til dette indlæg = 1 lod
"Synes godt om" MadMamas Facebookside = + 1 lod
"Synes godt om" Musikgrydens Facebookside = + 2 lodder
Blive fast læser her på MadMama via bloglovin' = + 3 lodder

Skriv i din kommentar, hvor mange lodder du deltager med og din e-mail adresse...

Give away'en løber frem til d. 4/8-2013 kl. 12.00

8 kommentarer:

  1. Uh skøn give away Agnethe!
    Jeg gør selvfølgelig allerede alle tingene, så manglede da vist kun at skrive her. Så fuldt hus til mig :)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager glad med 4 lodder... facebook delen springer jeg af princip over ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  3. 7 lodder :)
    sandravarn@gmail.com

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/05/give-away-12.html

    SvarSlet
  4. Sikke dog en dejlig give-away

    SvarSlet
  5. Hov har jo glemt at hoppe med ind i kampen for en super fin give away.
    Kaster 7 lodder i puljen og krydser fingre.
    Karin

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. 7 lodder til mig :-) Og så krydser jeg fingre for, at det er i mit køkken, der skal danses til madlavningen :-)
    Mange hilsner fra det sønderjyske.

    SvarSlet
  8. Hvor lyder det som en spændende bog! Jeg vil gerne være med på 4 lodder :o)

    SvarSlet

Print